onsdag 17. mars 2010

Tips til bruk av smartboard/ interaktiv tavle

Mine regler for god bruk av interaktiv tavle « bitjungle Diigo

Eg var på 3 timars kurs i bruk av smartboard i dag. Vi har fått til 2 klasserom. Ein forsiktig start? Eg blei imponert over ka vi kan bruke dette verktyet til. For at det ikkje skal gå heilt i gløymeboka for min del, trur eg at eg må bruke det på fellessamlingane framover.

Forstod enno betre det smarte ved å koble It's learning inn. No er det enkelt å sende undervisningsopplegga til elevar. Den som er ute på reis, har ingen grunn til å slappe av...

Straks eg skreiv på twitter at eg hadde vore på kurs, kom det tips om ei nyttig side/ blogg.  Trykk på tittelen så kjem du fram.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei! Du har sikkert kunnskaper om dette. Hvordan deler man Smartboard presentasjoner på it's learning? Jeg får det ikke til. Vet du hvilken triks som må til?

mathias.svindland@kristiansand.kommune.no