søndag 5. september 2010

Kalender i It's learning og på heimesida

Det er spennande med sosiale medier. Eg sendte ut eit spørsmål i verdsrommet og tilbake kom det glupe svar. Her er det eg har gjort for å få til ein kalender i It's learning utan å bruke den innlagte kalenderen.
Google kalender var meir effektiv fann eg fort ut.

Men for å starte. Eg sendte ut spørsmålet på twitter og fekk desse lenkjene:
Takk til @sersdal for kjapp hjelp. Eg imponerte då det var på plass ved skolestart :)

No har eg òg lagt inn kalenderen på heimesida. Men her er det bare det som kan vere av interesse for foresatte. Våre interne kalendermeldingar kjem ikkje her. Se www.minskole.no/austratt Lenkja finn du i venstre marg.

Eg såg etterkvart at det var dumt å legge aktivitetskalenderen under nyhende då den kom lenger og lenger ned på lista i It's learning så eg plasserte den i venstre marg i staden. Fungerer fint der.

Den som fikk plass i It's learning inneholder kalenderane:
  • Austrått skole (samme som den foreldrene ser)
  • Personalet (datoer mm som personalet må huske). Interne møter (AMU, medbestemmelse, plangruppe...) og tema for rektors tid (fellesmøtet)
  • fri personal (her skrives det inne når noen har ferie/permisjon mm) Greit å vite i planlegging
  • SU FAU møter
Vi diskuterer korleis vi skal få til romreservasjon på best muleg måte. Truleg blir det It's learning sin kalender som vil bli brukt for den, men er ikkje sikker. Andre som har gode forslag?

Vi oppdaga òg det smarte med RSS på meldingane frå oss i leiinga. Glimrande å få oversikt over ka som er sendt ut utan å måtta opne It's learning.

Ingen kommentarer: