tirsdag 3. mai 2011

Fotokurs med kremkarar.

Vi er blitt ein gjeng fotoglade folk i i Facebookgruppa "Fotoglede". Vi har til og med starta fotogruppa "Fotoglede" med møter 1 kveld i månaden. Og i helga opplevde vi ein skikkeleg "høydare" for fotoglade, nemleg kurs med Eivind Røhne og Stig Schioldborg. Fantastisk inpirerande kurshaldarar! Vi humra og lo, vi blei klokare, vi fekk prøvd oss og vi blei betre kjent.

Eg sit igjen med mange idear, med ny lærdom mm. Eg kjem nok til å skrive meir om det etterkvart, men eg har ikkje heilt greit å samle tankane enno. Det første eg skal fokusere på er lukkartid så det kjem sikkert nokre motiv her der ulike lukkartider har fokus. Så ting og tang i rørsle blir populært. Og eg skal jo jakte på sexy diagonalar, "jævlar" i bilete og levande "fuglar" ....

På praksisdelen blei vi skikkeleg utfordra. Skulle fotografere på Hellestø i steikande sol. Og på slike dagar skal vi eigentleg bare drikke vin og nyte livet i følge kurshaldarane. Men vi skulle altså fotografere. Om det var for å friste oss til å skaffe oss litt meir utstyr eller ei, veit eg ikkje ;-), men lysta på nokre segl dukka opp...

Oppgåva vi fekk var portrett. Her er det eg tok fram då vi skulle velge eit å vise dei andre:
Eg hadde gleda av å ha ei fotogen modell :)
Andre glimt frå timane på Hellestø:


Kursleiarane viftar med solskjerming :) Hjelper i lyssettinga
Fotomodellen vår (konfirmant)

2 kommentarer:

Reidun sa...

Du e goe, Aud Venke.

Fotograf Eivind Røhne / www.beyondtheice.no sa...

Takk for hyggelige kommentar Aud Venke! Det var kjempekjekt å være sammen med dere over to dager, og det er godt å høre at livet nå er fyllt til randen med sexy diagonaler og ikke en eneste død fugl... Vi snakkes!

Hilsen Eivind :o)